söndag 27 maj 2018

Trehörningen, Björna

Kommer på kvällen med husvagn. Efter att ha kommit på plats får vi en vacker kväll på stranden. 

Dagen efter tittar jag till den fina fiskestugan på udden i bortre änden av stranden. 

Här är välordnat, både på stranden och vid stugan finns flera bänkbord, grillplatser och utedass. Det finns även ett vindskydd vid parkeringen. 

Jag har varit hör förr. Då tog jag en promenad upp till Klacktjärn längs en fin skogsstig. Nu känner jag knappt igen mig då det med vasst stenkross byggts en väg för skogsmaskiner upp mot tjärnen. 

Solnedgång över Trehörningen

Udden med fiskestugan

Årets premiärdopp togs i Trehörningen 26 maj

Vovve med pinne

Den fina fiskestugan

Välkomnande skylt på stugdörren

Inne i stugan

Stig











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mest besöka inlägg under senaste månaden