måndag 29 juni 2020

Ullådalen, Åre

Efter en mulen och regnig dag skiner det upp fram på kvällen. Då spritter det i mina ben och jag vill ut! Åker upp till Ullådalen och promenerar iväg längs okända stigar och leder, men då vi inte tänkt gå så långt snurrar vi omkring i själva Ullådalen. 

Här får ögonen njuta av sol och grönska, med utsikt över Mullfjället. En fin kväll, även om myggorna inte blygs över sin närgångna taktik. 

Det finns flera leder i Ullådalen
Utsikt mot Mullfjället

Ullådalen

På irrvägar

Ullådalen i grönska

Ahhh!

2 kommentarer:

  1. Brukar ofta hamna här när jag söker efter något nytt ställe att besöka, men på sistone kan jag inte se några bilder.. Senaste månaderna visar bara en svart bild. Något fel?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Ja, det är något fel på bloggers portal. Jag har trott att det ska ordna sig då många fler bloggare var anmält samma fel, men det verkar dessvärre inte lösa sig. Jag har nu manuellt lagat de senaste månadernas inlägg så de fungerar igen.

      Radera

Mest besöka inlägg under senaste månaden