fredag 18 oktober 2019

Svartlandsudden, Ottelandet

Det är mulet men vackert. Nästan vindstilla och vackra höstfärger. Jag hade tänkt mig en vanlig promenad, men bestämmer mig för att ta bilen ut till Ottelandet för en runda vid havet.

Här ute är det tyst och stilla. Det enda som hörs är en hackspett som hackar på ett träd någonstans. Jag lyckas dock inte se den.

När jag kommer ner till havet vid Svartlandsudden, sätter jag mig på en sten och njuter av färgerna och havet. En fantastisk höstdag! Efter att ha strosat omkring en stund längs havet och undersökt de stigar vi hittar på udden, börjar det att regna. Det är dags att bege sig tillbaka till bilen igen efter en fin stund ute.

Vovven drar mot havet

Härliga hav!

In mot viken

Höstfärger

Att sitta på en sten vid havet med en kompis är en trevlig syssla

Eldstad vid badviken på Svartlandsudden

Undersöker stigarna på udden

Tillbaka mot bilen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mest besöka inlägg under senaste månaden