måndag 26 juli 2021

Strandskatan, Munkudden

Härligt sommarväder och jag vill ut! Nedanför parkeringen finns flera fina möjligheter till sol och bad och många har funnit en plats att tillbringa dagen. Jag har inte badkläder med utan går vidare till vindskyddet och sedan vidare till den lilla fyren. Här slår jag mig ner en stund och ser på båtar och sjöfåglar innan jag vänder åter längs stranden. 

Det härliga vädret gör att jag tar ytterligare en paus, sätter mig ner och njuter av tillvaron. Det är en sådan dag som man inte vill lämna, men jag som alltid brukar ha någonting att tugga på med mig, har helt glömt något ätbart, så när hungern gör mig allt mer påmind, blir det ändå till sist dags att återvända hemåt. 






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mest besöka inlägg under senaste månaden