lördag 16 oktober 2021

Tällvattnet

Jag har varit vid Tällvattnet många gånger. Jag återvänder för att jag tycker mycket om detta ställe. 


Den här gången åker vi ut till campingplatsen. Den har fräschats upp och ställts i ordning på sistone och eftersom vi har husvagnen med oss bestämmer vi oss för att stanna över natten. 


Vi är helt ensamma och incheckningen är väldigt lättsam då vi betalar med Swish på plats. 


Fascineras av att det finns ungefär lika många dass som ställplatser och det dass som ligger närmast vår vagn är nybyggt, fräscht och mysigt. 


Det är kallt ute, troligen grillar vi för sista gången för säsongen. Vad som definitivt blir sista gången är det kvällsdopp som jag tvingar mig till. Kallt, kallt, men ack så skönt efteråt. 


Fina Tällvattnet, jag återkommer! Förhoppningsvis bjuder du på lite varmare väder och vatten då. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mest besöka inlägg under senaste månaden