söndag 11 april 2021

Tennudden, Lotsstigen

Jag jobbar på förmiddagen, men solen skiner så vackert, så vi drar iväg direkt därefter. För när vädret bjuder in till dans, då dansar jag! :)

Vi åker ut till Stubbsand och tar stigen mot Tennudden som går ner mot Labyrinten. Sedan hoppar vi vidare på klipphällarna bort mot vindskyddet. Konstaterar att det blåser i riktning rakt in i skyddet, så vi slår oss ned på en stock nere i viken istället. Här läar det en aning. En kopp kaffe med havets skådespel för ögonen gör dagen än vackrare. Jag verkligen älskar Tennudden, detta är ett ställe jag återkommer ofta till. 

Ihopfällt bänkbord 

Här slår vi oss ner i lä för en kopp kaffe

Matte och vovve vi vinden

Vindskyddet på Tennudden

Ett av mina favoritträd som individ

Älskar detta ställe!

Tar stigen genom skogen tillbaka. Tack för idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mest besöka inlägg under senaste månaden